Po kontroverzním uvedení v soutěžní sekci loňského Fresh Film Festu a nadšeném přijetí na světových žánrových festivalech přichází skandální snímek prověřit žaludky a míru únosnosti otrlých diváků. Jihokorejský debut v sobě spojuje dvě hlavní tendence současné západní hororové produkce. Na jedné straně náleží k titulům, které po vzoru Monstra (Cloverfield, USA 2008) potažmo Záhady Blair Witch (The Blair Witch Project, USA 1999) stupňují napětí a intenzitu zobrazovaných událostí tím, že navozují dojem reálného záznamu ruční digitální kamerou. Současně spadá mezi tzv. „torture porn“ filmy, v nichž graficky znázorněné mučení a destrukce lidských těl mají stejnou roli primární a příběhu nadřazené atrakce jako sexuální akty v pornu.
V Řezníkovi se muž a žena probudí svázaní spolu s dalšími dvěma lidmi ve starém prasečáku. Tam se mají stát nedobrovolnými oběťmi při natáčení snuff filmu, jehož hvězdou je nevyzpytatelný sadistický maniak maskovaný pod prasečí hlavou. Hlavním organizátorem celého dění je pragmaticky profesionální režisér, kterého už obyčejný snuff nudí. Ve snaze dodat svému dílu přesah vystavuje krutým hrátkám nejen tělesnou schránku obětí, ale také jejich psychiku, etické hodnoty a civilizační slupku. Film je koncipován jako sestřih materiálu z několika kamer přítomných během popsaného dění, přičemž jednu kameru má k hlavě připevněnou právě oběť mučení.