V polovině sedmdesátých let se skupina filmařů, kteří doposud měli zkušenosti především z pornoprůmyslu, rozhodla, že natočí echt mainstreamový jižanský thriller, navíc z nějakého důvodu údajně volně inspirovaný absurdním dramatem Balkón od Jeana Geneta. Výsledkem je výstřední příspěvek do žánru venkovské exploatace z amerického Jihu o černošské zpěvačce Liz, která má tu smůlu, že se jí porouchá auto nedaleko zapadlého hotýlku Bertina oáza, mezi jehož bizarní osazenstvo patří i mladý hudebník Eddie, jakýsi buranský následovník odkazu Elvise Presleyho. Žádné Love Me Tender od něj Liz ale v žádném případě neuslyší. Eddie v ní totiž zahlédne příležitost k popostrčení vlastní „poslední dobou poněkud stagnující“ kariéry. To se ovšem pranic nelíbí ani Liz samotné, ani majitelce hotýlku, stárnoucí kabaretní herečce, která si Eddieho vydržuje jako mladého milence. Explicitní násilí na sebe nenechá dlouho čekat. Halucinační atmosféru díla dotváří řada nečekaně avantgardních filmařských postupů zahrnujících časté zpomalené záběry, mrtvolky nebo bizarní prostřihávání scény znásilnění se záběry kopulujících psů. Obskurnost tohoto zapomenutého brakového skvostu nepochybně podpoří i fakt, že producent snímku Michael Thevis je momentálně ve výkonu trestu ve vězení za dvojnásobnou vraždu.