Ještě předtím, než David A. Prior vyslal svého bratra Teda do lesa s mulletem a v šortkách lovit zlotřilé žoldáky ve filmu Smrtelná kořist či do posilovny nahánět sériového vraha ve Vražedném aerobicu, vyzbrojila se tato tvůrčí dvojice videokamerou a natočila horor o démonickém vrahovi s kladivem, který bere sousloví „vtlouct lidem něco do hlavy“ zásadně doslova. Debut Priorových vznikal v amatérských podmínkách, natáčel se převážně v Davidově bytě, filmařský štáb tvořili lidé z místní reklamní společnosti a herecké osazenstvo sestávalo především z režisérových přátel. Sám Ted Prior, který se v té době už uchytil jako model, přitom není jen představitelem hlavní role, ale také vytvořil logo filmu, v úvodních titulcích rozdrcené kladivem. Přestože toto úderné dílko dnes upadlo spíš v zapomnění, rozhodně stojí za to se k němu vrátit. Těžko totiž lze najít esenciálnější VHSkovou zkušenost. Jedná se o historicky teprve druhý film natočený kompletně na videokameru (první byl na Otrlci již uvedený Penzion pro svobodné dámy) a autoři si s různými jejími funkcemi jako je zpomalování obrazu, barevné filtry a různé prolínací efekty dosyta vyhráli. Nadto lze film chápat také jako koncentrát osmdesátkového nevkusu, jehož vrcholem je patrně jedna z nejupatlanějších bitev s jídlem v dějinách kinematografie. Ryzí bezelstná autenticita hereckých výkonů se tu potkává s fantasmagorickými halucinačními scénami, které jako by dokládaly, že VHS nemusí být jen technologie, ale také hodně specifický stav mysli.