Skupina nemilosrdných yuppíků vedená bezskrupulózním Danielem znásilní mladou pianistku Gaily. Postupně jim ale dojde, že to nebyl dobrý nápad. Její bratr Albert je totiž expert na umělou inteligenci a sestrojí si robota, který má Gailinu tvář, ale zevnitř je to multifunkční mechanický stroj na zabíjení. Daniel a jeho banda brzy zjistí, že pomsta je nejlepší, když voní po oleji a rozpáleném kovu. Delirická ultimativně béčková variace na RoboCopa kdysi zdobila regály českých videopůjčoven a letos bude ozdobou programu Festivalu otrlého diváka tematicky zařazenou na Mezinárodní den žen. Navíc se jedná o tip Samanthy Bifidus, která tento skvost doporučila do programu a doprovodí ho svým sametovým hlasem, v němž se tentokrát krajky budou mísit s ocelí. V genderově rozklíženém tandemu jí bude u mikrofonu sekundovat Jíra Fostrá.
Otrlci už dávno vědí, že ty nejodvázanější filmové braky často natáčejí hororoví maskéři a tvůrci monster efektů. To platí pro tým bratrů Chiodových, který stojí za Klauny zabijáky z vnějšího vesmíru, pro Jamese Cumminse, který svou chlípnou fantazii rozvinul v morbidní historce se zombie pudlem Krchov, a dá se to říct i o tvůrci Ocele a krajek Ernestu D. Farinovi. Farino se jako tvůrce efektů podílel na bizarní směsici áčkových, béčkových i zetkových filmů od Terminátora a Propasti přes Pyunova Cyborga a Cormanovku Galaxy of Terror po nezávislý horor Nightbeast a produkci mistra bimbo filmů Jima Wynorského The Lost Empire. Pro Freda Olena Raye (Hollywoodské rajdy s motorovými pilami) napsal scénář k jeho filmu Beverly Hills Vamp.